Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo posiada kilka zakładów na terenie Europy i ściśle współpracuje z czołowymi producentami samochodów. Obecnie, w związku z rozbudową struktur, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Tasks
- analiza strategiczna procesów logistycznych i następnie zaproponowanie optymalnej organizacji łańcucha dostaw w blisko 10 zakładach produkcyjnych
- zwiększenie efektywności procesów magazynowania i transportu ze szczególnym uwzględnieniem celów oszczędnościowych przy zachowaniu lub polepszeniu satysfakcji klientów (projekty centralizacji, techniki lean management itd.)
- zapewnienie optymalnego poziomu stanów magazynowych w myśl metodologii JIT (just-in-time)
- współpraca z operatorami logistycznymi
- zarządzanie budżetem logistycznym
- bieżący nadzór na kluczowymi KPI
- zapewnienie odpowiedniego poziomu kompetencji i motywacji w ramach podległego zespołu znajdującego się w różnych krajach Europy (ok. 100 osób)
Requirements
- doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku (preferowana branża motoryzacyjna)
- wykształcenie wyższe, preferowane logistyczne + ekonomiczne/biznesowe
- dobra znajomość j. angielskiego oraz j. niemieckiego
- silna orientacja na wynik, przedsiębiorczość i nastawienie projektowe
- rozwinięte umiejętności strategicznego myślenia (analiza i optymalizacja struktur)
- gotowość do częstych zagranicznych wyjazdów służbowych – w pierwszych dwóch latach znaczna część pracy odbywa się poza granicami Polski
Employer's offer
- możliwość kształtowania roli o strategicznym znaczeniu dla naszego klienta
- możliwość przeprowadzenia autorskich projektów optymalizacji obszaru łańcucha dostaw
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda