Kontroler finansowy

Naszym Klientem jest renomowana, międzynarodowa grupa z branży wentylacyjnej o 30 letniej tradycji na rynku. Firma posiada dobrze prosperujący oddział w Polsce będący zarówno ośrodkiem zysku (stale rosnąca sprzedaż w Polsce) a także zapleczem produkcyjnym dla wielu krajów w Europie. Fabryka liczy kilkaset osób, operuje w nowej hali i posiada nowoczesny park maszynowy pozwalający na uzyskanie licznych przewag konkurencyjnych. Obecnie, dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontroler finansowy

Miejsce pracy: Szamotuły (home-office do 2 dni w tygodniu)
Nr ref. KFK/0923
Zadania
  • przygotowanie i analiza miesięcznych oraz tygodniowych raportów w zakresie logistyki i produkcji,
  • monitorowanie i analizowanie kosztów,
  • przygotowanie kalkulacji efektywności inwestycji wraz z analiza ryzyka,
  • przygotowanie prognoz finansowych oraz budżetów,
  • przygotowanie prognoz produkcji,
  • udział w przygotowaniu i weryfikacji sprawozdań finansowych,
  • monitorowanie budżetu finansowego wraz z analiza odchyleń
  • kalkulacje kosztów produkcji i kosztów wyrobów,
  • przedstawienie propozycji usprawnień, koncentracja się na optymalizacji zysków,
  • raportowanie i analizowanie kosztów materiałowych oraz pracy,
  • monitorowanie dostępności maszyny w oparciu o wielkość sprzedaży i produkcji.
  • doradzanie zarządowi firmy w zakresie kluczowych decyzji biznesowych
Wymagania
  • bierzemy pod uwagę kandydatów o różnorodnym doświadczeniu zawodowym i różnym stopniu przygotowania do objęcia w/w stanowiska:

a) kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (analityk/kontroler)

b) doświadczenie w pracy w audycie

c) absolwent kierunków ekonomicznych (np. finanse)

  • Stopień ugruntowania kompetencji będzie determinować poziom samodzielności oraz odpowiednio dopasowany program wdrożenia a także ścieżkę awansu.
  • dobra znajomość programu Excel
  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów / controllingu
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1)
  • zależy nam na zatrudnieniu kandydata/kandydatki, których będą cechować:
    • Myślenie analityczne,
    • Samodzielność,
    • Bardzo dobra organizacja pracy
    • Dociekliwość,
    • Zaangażowanie,
    • Asertywność w celu umiejętnego egzekwowania ustaleń,
    • Zrozumienie procesów biznesowych w przedsiębiorstwie produkcyjnym,
    • Umiejętność spojrzenia na problem z rożnego punktu widzenia
Oferujemy
  • samodzielna praca w międzynarodowej firmie dająca realną możliwość wychodzenia i realizowania własnych inicjatyw
  • możliwość awansu na stanowisko kierownicze w strukturze działu finansów w perspektywie najbliższych lat
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość pracy zdalnej w ustalonym zakresie
  • szereg benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, szkolenia oraz nauka j. angielskiego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda