Naszym Klientem jest renomowana międzynarodowa firma produkcyjna – producent maszyn o wieloletniej tradycji na globalnym rynku. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, centrum doskonałości, a także wysoka jakość przywództwa, przekładają się pozytywnie na możliwości poprawy procesów w duchu continuous improvement. Obecnie, dla naszego klienta poszukujemy osoby na poniżej opisane stanowisko, umiejscowione w zakładzie produkcyjnym liczącym ponad 100 pracowników:
Zadania
- Kierowanie projektami związanymi z montażem i serwisem posprzedażowym
- Organizowania prac grup serwisowych
- Planowanie prac remontowych na terenie kraju i za granicą
- Ofertowanie części i prac serwisowych
- Przygotowywanie krajowych i eksportowych ofert na części zamienne
- Uzgadnianie i kontrola stanów magazynowych części zamiennych
- Prowadzenie korespondencji i rozmów techniczno-handlowych z klientami
- Prowadzenie negocjacji w zakresie umów serwisowych
Wymagania
- Doświadczenie podobnym stanowisku managerskim (min 1 rok) lub min. 7-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale serwisu (np. inżynier serwisu)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (poziom min. B1)
- Wykształcenie techniczne
- Silna orientacja na realizację celów, inicjatywa w działaniu
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra organizacja pracy – umiejętność planowania, ustalania priorytetów, szybkość w podejmowaniu decyzji, terminowość
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku, w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i prowadzenia projektów zmian
- Atrakcyjny system premiowy
- Pakiet pozapłacowych benefitów
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda