Kierownik działu obsługi klienta

Naszym klientem jest holding działający na rynku usług szkoleniowych i doradczych. Organizacja ma międzynarodowy zasięg działania a operacje w Polsce mają miejsce od ponad 20 lat. Firma zatrudnia w Warszawie kilkaset osób i znajduje się obecnie w fazie bardzo dynamicznego rozwoju (dwucyfrowy wzrost od kilku lat). Obecnie, w związku z faktycznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa + home-office w ustalonym trybie
Nr ref. KBOK/0223
Zadania
  • Nadzór i koordynowanie działań związanych procesem sprzedaży dla klientów prywatnych (osoby fizyczne) i biznesowych
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym osobowym zespołem: rekrutacja, szkolenie, organizowanie pracy, zlecanie i rozliczanie z zadań i projektów
  • Nadzór nad call center (firma zewnętrzna)
  • Prowadzenie projektów optymalizacyjnych mających na celu usprawnienie pracy i zwiększenie efektywności oraz jakości realizowanych zadań
  • Ścisła współpraca z działem marketingu w zakresie pozyskiwania leadów, kampanii marketingowych / informacyjnych
  • Planowanie działań wspierających pozyskiwanie leadów (np. uczestnictwo w targach branżowych, prezentacje i eventy)
  • Wprowadzanie optymalizacji w procesie administracji dokumentów klientów (w zakresie procedur, metod, systemów IT)
  • Zarządzanie budżetem działu
  • Kreowanie i wprowadzanie nowych metod aktywnego pozyskiwania klientów oraz szkolenie pracowników z wprowadzanych metod
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Rozwinięte umiejętności analityczne (bieżąca analiza różnych wskaźników)
  • Sprawne zarządzanie czasem pracy, systematyczność, sumienność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • Dobra znajomość MS Office, w tym przede wszystkim Excel i Power Point
  • Dobra znajomość j. angielskiego, B2
Oferujemy
  • Odpowiedzialne stanowisko z realnym wpływem na rozwój organizacji
  • Przyjazną, otwartą kulturę organizacyjną
  • Szkolenia na wysokim poziomie oraz inne programy rozwoju kompetencji zawodowych
  • Pakiet benefitów
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda