Kierownik ds. Personalnych

Naszym klientem jest nowoczesna, kilkusetosobowa firma produkcyjna o zasięgu międzynarodowym, działająca na rynku od kilkudziesięciu lat, która systematycznie rozwija się i zwiększa swój udział w rynku. Obecnie, w związku ze wzrostem organizacji poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:

Kierownik ds. Personalnych

Miejsce pracy: południowe okolice Poznania
Nr ref. AKP/1220
Zadania
  • nadzór nad procesami kadrowo – płacowymi oraz zapewnienie efektywnego
    i zgodnego z regulacjami prawnymi funkcjonowania firmy
  • zarządzanie Zespołem Kadr i Płac, planowanie jego zadań i rozwoju
  • monitorowanie zmian prawnych, rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań oraz procedur kadrowo – płacowych
  • doradztwo i wsparcie merytoryczne kadry managerskiej z zakresu prawa pracy
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi (tj. PIP, ZUS, US)
  • wypracowywanie i utrzymanie wysokich standardów pracy oraz zorientowanie
    na klienta wewnętrznego
  • rozwijanie i dzielenie się wiedzą specjalistyczną w zespole
  • przygotowywanie raportów i analiz wspierających biznes
  • (opcjonalnie) stworzenie obszaru tzw. „miękkiego” HR – realizacja tego punktu zależeć będzie od kompetencji i motywacji zatrudnionej osoby – bierzemy pod uwagę zarówno osoby, które skupią się wyłącznie na administracyjnej stronie funkcjonowania działu personalnego ale także takie, które chcą i potrafią realizować zadania z tzw. miękkiego HR (rekrutacje, rozwój kompetencji, wsparcie menedżerów w obszarze przywództwa, itd.)
Wymagania
  • praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów ZUS i prawa podatkowego
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze kadr i płac w średniej lub dużej organizacji
  • w przypadku realizacji ostatniego punktu zakresu obowiązków – doświadczenie w zakresie rekrutacji i rozwoju kompetencji pracowników
  • proaktywność we wprowadzaniu nowych rozwiązań z obszaru kadrowym (śledzenie nowych przepisów prawa pracy oraz nowych trendów w administracji kadrowej)
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) lub wyższym będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Oferujemy
  • pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia obejmujące konkurencyjne wynagrodzeni podstawowe, premię oraz benefity w postaci ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej
  • możliwość realnego wpływu na kształt funkcjonowania organizacji, szczególnie w przypadku objęcia szerszego zakresu obowiązków (miękki HR)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda