HR Business Partner

Naszym klientem jest duża, międzynarodowa firma branży budowlanej, realizująca zaawansowane projekty przemysłowego budownictwa kubaturowego. Firma działa na polskim rynku od wielu lat, na którym osiągnęła pozycję lidera w swojej specjalizacji. W Polsce posiada kilka lokalizacji i zatrudnia ok 100 os. Są to głównie kierownicy projektów, kierownicy budów, inżynierowie budowy oraz pracownicy administracyjni.
Obecnie, w związku z planowanym rozwojem struktur w Polsce, nasz klient postanowił utworzyć nowe stanowisko:

HR Business Partner

Miejsce pracy: bliskie okolice Poznania
Nr ref. HRGP/0322
Zadania

Celem dla HR Business Partnera będzie współtworzenie kultury organizacyjnej
oraz systematyczne inicjowanie, budowanie oraz wprowadzanie w oddziale polskim polityk
i procesów HR wspierających strategię firmy. Stanowisko podlegać będzie Zarządowi
w Polsce. Co istotne, rolą HR BP będzie tworzenie, a nie implementowanie globalnych polityk HR.
Zadania:

  • tworzenie oraz realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
  • wprowadzenie i zarządzanie procesami onboardingu oraz szkoleń i rozwoju
  • opracowanie i systematyczne aktualizowanie ścieżek rozwoju pracowników
  • prowadzenie szkoleń i prezentacji z zakresu umiejętności miękkich oraz procedur HR
  • wprowadzanie systemu ocen pracowników i koordynowanie jego realizacji
  • wdrażanie i rozwój systemów komunikacji wewnętrznej w organizacji
  • kreowanie i realizacja strategii employer-brandingowej
  • współpraca z uczelniami oraz organizacja programów staży/ praktyk
  • badanie opinii pracowników
  • zarządzanie talentami w firmie
Wymagania
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia, socjologia, zarządzanie HR lub pokrewne)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 3 lata
  • umiejętność samodzielnego budowania i wprowadzania nowych procesów HR służących realizacji celów firmy
  • znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie)
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Oferujemy
  • pracę w renomowanej, nastawionej na dalszy rozwój firmie, będącej liderem na rynku
  • przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pozostałe warunki pracy – niezbędne narzędzia, wsparcie w rozwoju
  • dodatkowy pakiet benefitów dla pracowników, które HR BP będzie również powiększać i dostosowywać do aktualnych potrzeb
  • duża otwartość Zarządu na wprowadzanie działań HR miękkiego oraz otwartość na współpracę w ich kreowaniu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda