Finance Manager

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma generalnego wykonawstwa, posiadająca swoje oddziały w całej Europie. Jest ona jednym z najważniejszych graczy na rynku budownictwa przemysłowego i oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania budowlane (własne biuro projektowe i zakłady prefabrykatów). Obecnie zatrudnia blisko 10.000 pracowników, a jej obroty w przekraczają 3,5 mld Euro. Obrót oddziału w Polsce przekracza 1 mld PLN/rok. W związku z faktycznym rozwojem naszego klienta, poszukujemy osoby na nowe stanowisko:

Finance Manager

Miejsce pracy: bliskie okolice Poznania
Nr ref. FMG/0422
Zadania
  • Współtworzenie i realizacja polityki finansowo-księgowej firmy
  • Przygotowanie planów finansowych, budżetów i kontrola ich realizacji
  • Ocena opłacalności kontraktów oraz projektów inwestycyjnych oraz ich rozliczanie
  • Zarządzanie zespołem księgowości i kontrolingu (ok. 10 osób)
  • Nadzór na przepływami finansowymi (cash flow)
  • Współpraca z Centralą w zakresie raportowania, ubezpieczeń, transakcji walutowych czy gwarancji
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz administracją
  • Reprezentowanie spółki i współpraca z kancelariami prawnymi, instytucjami finansowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, finansowe lub pokrewne)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (w kierowaniu księgowością/ kontrolingiem/ finansami)
  • Gruntowna wiedza oraz znajomość przepisów z zakresu finansów i rachunkowości
  • Praktyczna wiedza z zakresu analiz ekonomiczno-finansowych
  • Doskonałe umiejętności planowania i organizowania pracy własnej i zespołu
  • Wysoki poziom zdolności analitycznych oraz strategicznych
  • Bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
  • Znajomość j. angielskiego (min. B2) – warunek konieczny
  • Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
  • Pracę w firmie o renomowanej pozycji w Polsce i na świecie, która jest postrzegana przez rynek jako lider nowoczesnych rozwiązań i terminowy płatnik zobowiązań
  • Niezbędne narzędzia pracy, m.in. samochód służbowy
  • Możliwość kreowania swojej roli w organizacji i duży wpływ na organizację z raportowaniem bezpośrednio do Zarządu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + premie + benefity
  • Możliwości rozwoju i awansu
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda