Naszym Klientem jest wielozakładowa, międzynarodowa firma produkcyjna. Koncern posiada kilka fabryk w Polsce i cały czas, systematycznie kontynuuje ekspansję na rynku krajowym i europejskim. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Tasks
- tworzenie oraz realizacja strategii personalnej w Polsce w porozumieniu z globalną centralą firmy
- nadzór nad wszystkimi zagadnieniami związanymi z tzw. „twardym” i „miękkim” HR
- kierowanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
- wsparcie wysokiego kierownictwa przy podejmowaniu decyzji personalnych
- koordynowanie prac mających na celu optymalizację (lub tworzenie) narzędzi polityki personalnej, np. oceny okresowe, model kompetencyjny, budowanie ścieżek rozwoju i programów szkoleniowych, wartościowanie pracy itp.
- współpraca z dostawcami usług (rekrutacje, szkolenia itp.)
Requirements
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmie produkcyjnej
- dobra znajomość j. angielskiego
- ugruntowana wiedza z zakresu prawa pracy
- znakomite umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania przyjaznych relacji
Employer's offer
- odpowiedzialną pracę w stabilnej i jednocześnie dynamicznej firmie w międzynarodowym środowisku
- możliwość realizacji własnych, autorskich rozwiązań
- bogaty pakiet socjalny
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda