Naszym klientem jest firma usługowa zatrudniająca kilka tysięcy pracowników w całej Polsce - jedno z największych przedsiębiorstw w swojej branży. Skala działania i renoma grupy sprawiają, że co roku przybywa klientów a zatem rozbudowuje się infrastruktura firmy – nowe placówki, kolejne biura, nowocześnie wyposażone sale konferencyjne i szkoleniowe oraz zaplecze gastronomiczne. Obecnie firma operuje w kilku budynkach biurowych w Warszawie, ale w najbliższym czasie będzie znacznie powiększać bazę lokalową. Obecnie, w związku z tymi planami, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania
- Poszukiwanie nowych lokalizacji i dostawców oraz adaptacja przestrzeni pod działalność firmy (remonty, wyposażenie, podłączenie mediów)
- Organizowanie sprawnej obsługi administracyjnej pracowników w zakresie udostępniania i właściwego wyposażenia pomieszczeń
- Zarządzanie merytoryczno-formalne w zakresie utrzymania technicznego i eksploatacji oraz modernizacji budynków
- Organizacja i nadzorowanie pracy działu/ podległych pracowników
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (cateringowymi, remontowymi, sprzątającymi, ochroniarskimi itp.) i dostawcami (mediów, sprzętu, wyposażenia, wynajmującymi sale dydaktyczne)
- Wprowadzanie procedur i rozwiązań systemowych usprawniających obsługę pozostałych działów
- Planowanie i realizacja budżetu działu oraz budżetu administracyjnego (utrzymanie sal
i budynków, czynsze, remonty, inwestycje itp.)
- Organizacja i przeprowadzanie zakupów sprzętu i usług w ramach budżetu administracyjnego – przeprowadzanie postępowań i negocjacji zakupowych
- Planowanie i koordynowanie projektów remontowo-budowlanych, inwestycyjnych
- Przeprowadzanie inwentaryzacji
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunkach technicznych lub administracyjnych – np. budownictwo, administracja i zarządzanie nieruchomościami)
- 5 – letnie doświadczenie w pracy w administracji/ obsłudze technicznej budynków
- 3 lata doświadczenia w kierowaniu/ koordynowaniu pracy małego zespołu
- Wiedza z zakresu prowadzenia projektów remontowo – budowlanych
- Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i dostawcami
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
- Dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Odpowiedzialne stanowisko z szerokim zakresem działania
- Umowę o pracę w firmie o bardzo dobrej pozycji na rynku, która szybko się rozwija
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Przyjazną, otwartą kulturę organizacyjną
- Rozwój kwalifikacji zawodowych
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na zdrowie
i życie, karta Multisport i inne)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda