Naszym Klientem jest renomowana, międzynarodowa grupa z branży wentylacyjnej o 30 letniej tradycji na rynku. Firma posiada dobrze zakład produkcyjny będący zapleczem wytwórczym dla wielu krajów w Europie. Fabryka liczy kilkaset osób, operuje w nowej hali i posiada nowoczesny park maszynowy pozwalający na uzyskanie licznych przewag konkurencyjnych. Obecnie, dla naszego klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania
- nadzór nad finansami przedsiębiorstwa (ok 100 mln obrotów) obejmujący kontroling i księgowość – księgowość jest w znacznym stopniu samodzielna, więc kontroling stanowi zdecydowanie większy zakres zainteresowania Kierownika Działu Finansów
- kontrola płynności finansowej i współpraca z instytucjami finansowymi (banki, ubezpieczyciele, leasingodawcy, itd.)
- występowanie w roli finance business partnera – doradzanie zarządowi firmy w zakresie kluczowych decyzji biznesowych,
- przedstawianie propozycji usprawnień, koncentracja się na optymalizacji zysków,
- przygotowanie prognoz finansowych oraz budżetów,
- przygotowanie i analiza miesięcznych oraz tygodniowych prognoz i raportów w zakresie logistyki i produkcji,
- przygotowanie kalkulacji efektywności inwestycji wraz z analiza ryzyka,
- udział w przygotowaniu i weryfikacji sprawozdań finansowych (deklaracje podatkowe sporządza podległa księgowość),
- monitorowanie budżetu finansowego wraz z analizą odchyleń
- kalkulacje kosztów produkcji i kosztów wyrobów – raportowanie i analizowanie kosztów materiałowych oraz pracy,
- monitorowanie dostępności maszyny w oparciu o wielkość sprzedaży i produkcji.
- proponowanie usprawnień w zakresie ewidencji księgowej.
Wymagania
- kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, ewentualnie ugruntowane doświadczenie na pozycji kontrolera finansowego
- mile widziane doświadczenie w kontrolingu w firmie produkcyjnej lub dystrybucyjnej
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów / controllingu
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1)
- skłonność oraz umiejętność do angażowanie się w procesy biznesowe – ważne z punktu widzenia roli finance business partnera
- wysoko rozwinięte umiejętności społeczne i komunikacyjna – konieczność współpracy z różnymi osobami na różnych poziomach struktury organizacyjnej
Oferujemy
- samodzielna praca w międzynarodowej firmie dająca realną możliwość wychodzenia i realizowania własnych inicjatyw
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- przyjazna atmosfera pracy w otwartym środowisku profesjonalistów
- możliwość pracy zdalnej w ustalonym zakresie
- szereg benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, szkolenia oraz nauka j. angielskiego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając na poniższy przycisk „Aplikuj”.
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępnej pod przyciskiem z napisem „ZGODA”
Zgoda