Webinarium z zakresu poszukiwania pracy

Serdecznie zapraszamy na szkolenie – bezpłatne webinarium poświęcone poszukiwaniu pracy w czasie kryzysu.

Cel szkolenia

Podstawowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego poszukiwania pracy. Aby go zrealizować, uczestnicy webinarium dowiedzą się m.in.:

  • w jaki sposób można poszukiwać ofert pracy, które nigdzie nie zostały ogłoszone,
  • jak dać się znaleźć tym, którzy poszukują pracowników,
  • jak wykorzystać posiadaną sieć kontaktów,
  • jak przygotować CV, w tym: jakich błędów uniknąć
  • jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej

Dla kogo

Dla wszystkich. Szkolenie powstało z myślą o osobach, które straciły pracę na fali obecnego kryzysu spowodowanego pandemią, ale każdy może się na szkolenie zapisać. Przewidujemy kilka webinariów, które będą dopasowane do grupy uczestników, w tym do Waszych specyficznych oczekiwań, dlatego zapisując się na szkolenie, w trakcie wypełniania formularza prosimy o podstawowe informacje nt. uczestników.

Program szkolenia

Aby zrealizować cel szkolenia jego treść będzie obejmować następujące moduły:

  • identyfikacja własnych kompetencji i mocnych stron – jako uczestnik webinarium dowiesz się jak poznać i nazwać swoje mocne strony. Dzięki odpowiednim technikom zdobędziesz umiejętność opisywania i udowadniania swoich kompetencji.
  • ustalenie strategii poszukiwań – poznasz metody określania własnego profilu zawodowego i sposoby poszukiwania ofert pracy, a przede wszystkim, dowiesz się jak proaktywnie komunikować się z pracodawcami. Dzięki poznaniu określonych technik, nauczysz się jak poszukiwać ofert pracy, które nigdzie nie zostały ogłoszone.
  • pisanie CV oraz listów motywacyjnych – na bazie naszych wieloletnich doświadczeń uczymy jak skutecznie pisać życiorys zawodowy i list motywacyjny. CV jest elementarną wizytówką kandydata, która może wiele drzwi otworzyć lub zamknąć.
  • uczestniczenie w rozmowie kwalifikacyjnej – dowiesz się jak przygotować się do rozmowy o pracę, poznasz najczęściej zadawane pytania oraz właściwy sposób odpowiadania.

Prowadzący szkolenie

Szkolenie poprowadzi założyciel OPTIVO consulting, Adam Pokrzywniak, który posiada ponad 15 lat  doświadczenia w obszarze rekrutacji personelu. Wcześniej pracował jako konsultant i menedżer w dwóch renomowanych agencjach doradztwa personalnego. Zrealizował  osobiście oraz nadzorował kilkaset procesów rekrutacyjnych kadry menedżerskiej a także projektów wspierających budowanie kapitału ludzkiego

Czas trwania szkolenia

Webinarium jest przewidziana na około 1,5h. W tak krótkim czasie nie można przedstawić całej złożoności naszej metody, ale postaramy się naświetlić najważniejsze elementy procesu poszukiwania pracy.

Termin

Termin, ostateczna forma i treść szkolenia zależeć będą od liczby zgłoszeń, charakterystyki zawodowej uczestników oraz Waszych podstawowych oczekiwań, które przedstawicie w formularzu zapisując się na szkolenie.

Jak zapisać się na szkolenie

Wystarczy kliknąć w poniższy link (zapisuję się na szkolenie). Po zebraniu min. 20 chętnych uczestników w określonej grupie zawodowej, zostaniesz poinformowany/a o terminie webinarium. Treść szkolenia będzie  dopasowana do specyfiki Twojej grupy i będzie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, o które zostaniesz zapytany/a w trakcie wypełniania formularza zgłoszenia.